Jumaat, 9 September 2011

Syawal 11

. Nah Ketupat ak buad Khas untuk KakiBlogger .

baru nak ucap Selamat Hari Raya Aidilfitri aku nih . haha . dh lama x ber_update blog nie ha . gile la . BZ sangat . baru lepas abis Trial SPM la katakan . tengs 4 u`all . yang baik dengan aku . syg korunk sgt2 la . aku pown x tau nak tulis apa lagi la . m . . banyak la perubahan berlaku dalam hidupa aku . itula . inila . hikmah . macam2la . 64 hari untuk SPM . wish me luck k . ned to change my life to get a better life .. takde pape . kita bersabar diatas segala dugaaan yang datang mendatang dengan hati yang tabah lagi tenang . nun di luar sana pasti ada Sang Mentari yang menyenari hidup ini . wah berfalsafah pulak aku .
SELAMAT HARI AIDILFIRI MOHON MAAF ZAHIR DAN BATIN ;). nak dued raye . hehe . sorie xde pic raye . ntey kalao de aku masukkan .terimakasih.

Tiada ulasan: